Stojaki Ladowe

Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, stojaki ladowe pozwolą Twojej firmie zaprezentować swoją markę i produkty w sposób atrakcyjny i łatwo dostępny dla klientów.

Tego typu standy reklamowe przeznaczone są do umieszczenia na ladach sklepowych i recepcyjnych lub barach w restauracjach, czyli w miejscach, w których klienci nie są w stanie ich przeoczyć. Dzięki atrakcyjności wizualnej potrafią skutecznie zwrócić uwagę osób stojących w kolejce do kasy na dodatkowe produkty, przez co wzmagają chęć ich zakupu.
Stojaki ladowe znajdują zastosowanie w szeroko pojętym handlu. Doskonale sprawdzają się jako nośniki dostępnych promocji terminowych, jak również materiałów marketingowych. To niezastąpiony sposób ekspozycji drobnych produktów, nowości, testerów, kart lojalnościowych, ulotek i wielu innych.

Zapytaj o wycenę
Stojak ladowy montesanti
ekspozytor na baterie
display multimedialny na żarówki
ekspozytor na maszynki do golenia

W naszej ofercie dostępne są stojaki ladowe w wielu formatach, dzięki czemu bez trudu można dopasować je do indywidualnych potrzeb i dostępnej powierzchni. Do produkcji ekspozytorów używamy wysokiej jakości materiałów: metalu, tworzyw sztucznych i plexi, zapewniających wysoką wytrzymałość konstrukcji. Kładziemy nacisk na atrakcyjność wizualną stojaków, wygodę ich użytkowania i doskonałe zorganizowanie ekspozycji. Gwarantujemy, że nie pozostaną one niezauważone przez klienta, przyczyniając się do podjęcia decyzji zakupowej.

Stojaki ladowe projektowane są pod kątem ich przeznaczenia. Mogą one służyć do wystawiania produktów zawieszanych (np. saszetek) lub drobnych (np. batony), a także treści reklamowych i ofertowych (np. menu baru).
Reklama w postaci standu na ladę to uniwersalny, a zarazem profesjonalny sposób na prezentację i organizację asortymentu. Sprawdź nasze dotychczasowe realizacje!

Stojaki reklamowe dla Toshiba

Pytania i odpowiedzi

Czy stojaki ladowe są wytrzymałe?

Na etapie projektowania standu bierzemy pod uwagę cechy produktów, które będą na nim eksponowane i dopasowujemy do nich konstrukcję. Dzięki takiemu podejściu gwarantujemy bezpieczeństwo i wytrzymałość użytkowania ekspozytora.

Jakie produkty można eksponować na stojakach ladowych?

Ekspozytory ladowe mają tak szerokie zastosowanie, że nie sposób wymienić wszystkich grup produktów, jakie możemy na nich umieszczać. Najczęściej stojaki służą do prezentacji:

  • drobnej elektroniki (baterie, ładowarki, kabelki, słuchawki, zegarki itp.),
  • wyrobów nikotynowych i akcesoriów do e-papierosów,
  • akcesoriów papierniczych (długopisy, ołówki, kredki itd.),
  • kosmetyków i produktów drogeryjnych (lakiery do paznokci, saszetki z kosmetykami, próbki i testery),
  • leków, suplementów, materiałów opatrunkowych,
  • artykułów spożywczych (słodycze, słone przekąski, przyprawy, napoje, gumy do żucia),
  • alkoholi,
  • materiałów reklamowych (ulotki, wizytówki, kary lojalnościowe i podarunkowe),
  • wielu innych produktów.
Dlaczego ekspozytory ladowe skutecznie aktywują sprzedaż?

Lada lub bar to miejsce, z którym ma kontakt właściwie każdy klient dokonujący zakupu. Niejednokrotnie spędza w jej okolicy nawet kilka minut, np. czekając w kolejce czy podczas kasowania wybranych przez niego produktów. Warto zauważyć, że moment tuż przed dokonaniem płatności za zakupy jest chwilą, w której wiele osób jest skłonnych podjąć kolejną decyzję nabywczą pod wpływem impulsu. Może być nim właśnie atrakcyjny wizualnie ekspozytor z ciekawymi produktami, który skutecznie przyciągnie wzrok kupującego i wywoła chęć posiadania/spróbowania danej rzeczy.

Skontaktuj się z nami