Co umieścić na reklamowych ekspozytorach sklepowych?

Data publikacji: 29 wrz 2023
Co umieścić na reklamowych ekspozytorach sklepowych

Spis treści

Jest wiele zabiegów marketingowych, które skupiają się na tym, aby przykuć uwagę klienta na dane produkty, czy też usługi. Sprawdzonym sposobem są reklamowe ekspozytory sklepowe, które dzięki swojej unikatowej aranżacji, chwytliwej grafice, czy nawet żartobliwym tekstem w mgnieniu oka skupiają wzrok. Co warto na nich umieścić, aby sukces marketingowy był gwarantowany, a kolejka nowych klientów się nie kończyła. Sprawdź!

Ekspozytory reklamowe i ich zadanie

Dzięki ekspozytorom reklamowym możesz sprawić, że Twoje stoisko będzie niezwykle oryginalne i nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Są one spotykane niemal wszędzie, począwszy od sklepów stacjonarnych aż po wystawy w placówkach kultury i różnorodne targi. Świetnie wykonują swoje zadanie, gdyż nic nie jest w stanie bardziej podkreślić walorów danego produktu. Stąd nic dziwnego, że niemal każdy decyduje się na ich zakup, przecież trzeba jakoś wyróżnić się z tłumu. Konkurencja nigdy nie śpi, a co więcej, z dnia na dzień się powiększa.

Jakie powinno być Twoje stoisko? Przede wszystkim musisz pamiętać o harmonii, przejrzystości produktów i o ich dobrym zgraniu. Już od pierwszego spojrzenia, klient musi wiedzieć, jaki produkt jest reklamowany oraz co go wyróżnia na tle innych. Zatem, co należy zrobić, aby dane stoisko było widoczne już dalekiej perspektywy i skutecznie przyciągnąć masę nowych klientów? Jest na to kilka sprawdzonych rozwiązań.

Co wyróżni Twoje stoisko ?

  • Hasło reklamowe – jest to must have, który może zdziałać cuda. Przede wszystkim takie hasło musi od razu trafić do odbiorcy. Nie może być za długie, ponieważ nikt nie będzie chciał go przeczytać. Postaw na chwytliwe, krótkie hasło, które będzie kojarzone tylko z Twoją marką. Warto czasem dodać nieco żartobliwego charakteru i poprawić nastrój swoim klientom. Zasada jest jedna – musi to być coś oryginalnego.
  • Logo marki – klient od samego początku musi wiedzieć z jaką firmą ma do czynienia. Dlatego logo Twojej marki powinno być umieszczone w samym centrum. Zatem musi być ono odpowiednich rozmiarów, aby było dobrze widoczne. Jest to najważniejszy element, którego nie można pominąć.
  • Reklama świetlna – może być to podświetlana tablica, a nawet wyświetlacz. Kilkusekundowe filmiki video są w stanie wyrazić więcej niż długie opisy produktów, czy też grafiki. Klient w szybkim czasie może zyskać rozeznanie na temat danej rzeczy lub usługi w jakże barwny i unikatowy sposób.
  • Gadżety promocyjne – kto z nas nie lubi dostawać drobnych upominków, zwłaszcza gdy kompletnie się tego nie spodziewamy? Chyba każdy! Nawet najmniejszy gadżet, albo próbka produktu wystarczy, aby klient zapoznał się z naszą ofertą. Być może po przetestowaniu wróci on do Ciebie i będzie stałym nabywcą? Jest to rozwiązanie, które wywoła uśmiech każdego przechodnia, a Ty zapunktujesz już od samego początku!
  • Ciekawa grafika – obrazek, który swoimi kolorami lub wzorami zainteresuje odbiorcę. Można nawiązać do oferowanych produktów bądź usług w nieco inny sposób. Celem jest oczywiście przykucie uwagi, a jeśli to zostanie osiągnięte, to późniejsze zainteresowanie tym, co znajduje się na wystawie, jest tylko kwestią czasu.

prosty ekspozytor reklamowy przedstawiający promocję

Rodzaje ekspozytorów reklamowych

Regały ekspozycyjne

Regały ekspozycyjne świetnie prezentują produkty, są stabilne i mogą służyć nam przez bardzo długi czas. Ze względu na swoją praktyczność, popularne są regały metalowe, które skutecznie mogą reklamować nawet te najcięższe przedmioty. W zależności od ich przeznaczenia, dostępne są w różnych rozmiarach i konstrukcjach. Bez wątpienia pozwolą wyróżnić dane produkty, zwłaszcza jeśli są odpowiednio zaprojektowane.

Stojaki ekspozycyjne

Stojaki ekspozycyjne są niezwykle trafionym sposobem na reklamę, gdy są dobrze zlokalizowane. Najlepiej, jeśli są ustawione tuż przed wejściem bądź przy kasie. Stojak jest w stanie świetnie wyeksponować dany przedmiot, zwłaszcza jeśli dodamy jakiś podświetlony element (np. logo), czy krótki, przykuwający wzrok komunikat. Niektóre stojaki mają także półki i specjalne miejsce, aby włożyć gazetki lub katalogi.

Podstawki ekspozycyjne

Dzięki podstawkom ekspozycyjnym możesz prezentować dowolne przedmioty bądź informacje w bardzo oryginalny i wyraźny sposób. Mogą one mieć dowolny kształt i rozmiar, dlatego można na nich reklamować produkty różnej wielkości oraz formy. Ich elegancki design dopełni wystrój każdego wnętrza, niezależnie od stylu, charakteru, czy motywu przewodniego.

Wieszaki ekspozycyjne

Wieszaki ekspozycyjne to świetne reklama i prezentacja przedmiotów, zwłaszcza w butikach, czy galeriach. Ich główną zaletą jest przede wszystkim doskonała widoczność. Produkt można obejrzeć z każdej strony. Szczególną popularnością cieszą się w sklepach odzieżowych, tuż obok kasy. To właśnie tam przewija się najwięcej osób. Nieraz kolejka jest tak długa, że prawdopodobieństwo dodania jeszcze jakiegoś reklamowanego obok nas produktu do koszyka jest bardzo duże.

Podsumowanie

Dobra reklama to niezbędnik w każdym biznesie. Trzeba wyróżnić swój produkt na tle innych i sprawić, że klient właśnie go wybierze. Warto postawić na nowoczesne konstrukcje i modele ekspozytorów reklamowych, które są w stanie przyciągnąć masę nowych klientów. Spraw, aby Twoja marka była znana w całej okolicy, a kolejka się nie kończyła. Zacznij już dziś od dobrej reklamy!

Skontaktuj się z nami