Właściwe wyeksponowanie produktów spożywczych może być kluczem do sukcesu sprzedażowego. Aby dojść do takiego wniosku, wystarczy na moment postawić się w roli klienta, który wchodzi do sklepu, niejednokrotnie nie do końca pewny, czego właściwie szuka. A nawet jeśli wie… cóż, umysł zawsze jest otwarty na nowe sugestie. Wybór odpowiedniej strategii dotyczącej rozplanowania przestrzennego i właściwego sposobu prezentacji towarów może szybko przełożyć się na decyzje zakupowe klientów. I to zarówno tych niezdecydowanych, jak i tych z (pozornie) gotową listą w kieszeni.
Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą wygodę użytkowania. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i spełniają takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię, gdy wracasz na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.