Specjalizujemy się w produkcji
stojaków i regałów reklamowych

Jako firma z rozbudowanym zapleczem technologicznym świadczymy kompleksowe usługi: od etapu projektowania, poprzez produkcję seryjną, transport, aż po dostawę produktów do wskazanego miejsca. Stawiamy na wykwalifikowany i pełen pasji personel. Zatrudniamy ponad 200 pracowników w tym: projektantów, konstruktorów, operatorów maszyn drukujących, obrabiarek numerycznych, kontrolerów jakości i wielu innych fachowców.

Stojak

Proces

Opracowywanie konceptu

Opracowywanie konceptu

Podczas procesu projektowania wykonujemy szereg działań potwierdzających spełnienie wszelkich wymogów technicznych oraz aspektów wizualnych oczekiwanych przez Klienta.

Bez względu na to, czy projekt powstaje od samego początku w naszym studiu projektowym, czy też Klient dostarcza nam gotową dokumentację, prosimy o dostarczenie danych produktów przewidzianych do ekspozycji. Pozwala to na indywidualne dostosowanie stojaków czy ekspozytorów do właściwego produktu.

Jeśli produkowane mają być inne wyroby metalowe, bazujemy na dokumentacji Klienta, bądź również, według życzenia – uczestniczymy w tworzeniu właściwej dokumentacji technicznej.

Prototypowanie

Prototypowanie

Koncept przenosimy do postaci wirtualnej, wykonując wizualizację graficzną. W przypadku stojaków pozwala to wspólnie z Klientem ustalić sposób prezentacji produktu na projektowanym regale ekspozycyjnym czy stojaku reklamowym oraz ewentualne zmiany w wersji prototypowej/produkcyjnej.

Na podstawie dopracowanej dokumentacji technicznej budujemy modele elektroniczne 3D i wykonujemy prototyp. Testujemy go, sprawdzając jego wytrzymałość, stabilność i funkcjonalność.

Produkcja

Produkcja

Wszystkie procesy produkcyjne wykonujemy sami, przy użyciu własnego zaplecza technologicznego – maszyn do gięcia, cięcia, spawania, wycinania, urządzeń drukarskich czy malowana proszkowego. W zakres naszej produkcji wchodzi obróbka materiałowa i poligraficzna komponentów naszych regałów. Korzystamy z bazy stałych, tylko sprawdzonych  kooperantów i dostawców.

Kontrola Jakości

Kontrola Jakości

Posiadamy swój własny, wewnętrzny system Zakładowej Kontroli Produkcji. Obowiązujące w tym systemie jakości procedury zapewniają produkcję najwyższej jakości wyrobów, zarówno stojaków jak i innych elementów metalowych.

Logistyka

Logistyka

Logistyka naszych produktów zaplanowana jest drobiazgowo na każdym etapie. Zabezpieczamy i pakujemy wyprodukowane wyroby, przygotowujemy je do odbioru, organizujemy transport lub dostarczamy je własnymi samochodami pod wskazany adres – siedziby Twojej firmy, sklepu, punktu usługowego etc.

Nasza historia

1950

Nasz początek

Inicjatorem powstania naszej spółdzielni był Związek Inwalidów Wojennych, którego majątek w postaci restauracji i cukierni w Krośnie oraz gospodarstwa rolnego w Łężanach stały się podwaliną zakładu. Podczas pierwszych lat funkcjonowania nasza spółdzielnia przejmowała stopniowo drobne zakłady rzemieślnicze z branż: metalowej, stolarskiej, krawieckiej i szewskiej.

Nasz początek

1955

Czas zmian

Przełomem był dla nas rok 1955. To wtedy po raz pierwszy w naszej historii uruchomiliśmy produkcję rynkową mebli, obuwia i odzieży. Wtedy też liczba naszych pracowników wzrosła do 103 osób. Naszym sukcesem stał się również znaczny wzrost wartości produkcji.

Czas zmian

1958

Rozwijamy się

Lata 1958-1970 upłynęły naszej spółdzielni pod hasłem wzmożonej działalności inwestycyjnej oraz wdrażaniu nowych wyrobów. Poszerzyliśmy naszą ofertę produkcyjną o tyle, że koniecznością stało się uruchomienie w 1970 roku dodatkowego zakładu produkcyjnego w Dukli. Rozpoczęliśmy wtedy produkcję wałów do maszyn poligraficznych, co było naszą pierwszą ofertą eksportową, głównie do byłego NRD. Pod koniec tego okresu Spółdzielnia zatrudniała ponad 530 osób!

Rozwijamy się

1979

Dalszy rozwój i rozbudowa spółdzielni

W czerwcu 1979 roku zaczęliśmy użytkować nowy budynek administracyjno-produkcyjny, nastąpiło także zagospodarowanie terenu wokół zakładu. Lata 80-te to czas dalszych inwestycji budowlanych – oddano do użytku nowe magazyny i inne budynki w zakładzie w Krośnie i w Dukli.

Dalszy rozwój i rozbudowa spółdzielni

1991

Ciężki przełom, dynamiczny rozwój

Transformacja polskiej gospodarki odcisnęła piętno na funkcjonowaniu naszej firmy. Nowe realia wymusiły na nas zmianę sposobu myślenia i nowe zasady funkcjonowania. Z uwagi na znacznie ograniczony popyt naszych dotychczasowych Klientów, zaczęliśmy szukać nowych obszarów produkcji. Tak zrodził się pomysł projektowania oraz produkcji regałów ekspozycyjnych.

Ciężki przełom, dynamiczny rozwój

2001

„Co nas nie zabije, to nas wzmocni”

Załamanie rynku z lat 2001-2002 wymusiło konieczność działań restrukturyzacyjnych i reorganizacyjnych wewnątrz naszej firmy. Lata 2003-2007 to kolejne lata dużych nakładów inwestycyjnych przeznaczonych na park maszynowy.

„Co nas nie zabije, to nas wzmocni”

2018

Aktualnie

Obecnie podstawową produkcji naszej Firmy są regały ekspozycyjno-reklamowe, elementy meblowe i inne detale metalowe, Są one eksportowane do odbiorców z 21 państw Europy i nie tylko! Nasze produkty cieszą się bardzo dużym uznaniem Klientów. Na chwilę obecną zatrudniamy ponad 200 pracowników.

Aktualnie

Pokaż całość

Zwiń

Aktualności

Audyt Etyczny 2022 dla Spółdzielni SIP

Zaufali nam

Skontaktuj się z nami