stojaki na leki 2024

Stojaki reklamowe to niezwykle uniwersalne elementy wyposażenia wielu różnych placówek. Nie mamy tu na myśli wyłącznie sklepów spożywczych, w których dajemy się oczarować kolorowym napojom i smakowitym przekąskom czy salonów urody i drogerii oszałamiających nas liczbą proponowanych kosmetyków. Stojaki równie dobrze sprawdzą się w aptekach, w których służą do prezentowania wybranych grup leków, suplementów i innych produktów, których używanie kojarzone jest z profilaktyką zdrowotną.

stojaki na leki 2024

Nasze realizacje

Pokażemy Ci, jak zaprezentować produkt

Stojak na leki — podobnie jak każdy inny regał, na którym umieszcza się dane produkty — to doskonały materiał promocyjny. Pozwala w wizualnie atrakcyjny sposób wyeksponować artykuły, na które chcemy zwrócić uwagę kupujących i znacząco przyczynia się do umocnienia pozycji danej marki na rynku. Przyciągające oko grafiki z nazwą producenta leków przeciwbólowych czy witamin doskonale działają w tandemie z reklamami telewizyjnymi czy internetowymi i gwarantują, że klient nie przejdzie obojętnie obok stojaka wabiącego go znajomą kolorystyką czy swojsko brzmiącym sloganem. Starannie zaprezentowane na stojakach artykuły stanowią też duże ułatwienie dla niezdecydowanych pacjentów.
Te wszystkie elementy — ważne z marketingowego punktu widzenia — mogą znaleźć się na wybranym przez Ciebie stojaku! Wspólnie opracujemy projekt, który idealnie wpisze się w Twoje potrzeby i pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.

Pytania i odpowiedzi

Skąd pewność, że projekt stojaka będzie zgodny z oczekiwaniami?

W trosce o jak najlepsze i zgodne z oczekiwaniami efekty realizujemy zarówno nasze własne projekty (konsultowane z klientem i zgodne z wymogami technicznymi i estetycznymi), jak i wizje naszych klientów. Jesteśmy więc w stanie idealnie dopasować projekt do Twoich oczekiwań.

Jakie produkty można eksponować na stojakach ladowych?

Ekspozytory ladowe mają tak szerokie zastosowanie, że nie sposób wymienić wszystkich grup produktów, jakie możemy na nich umieszczać. Najczęściej stojaki służą do prezentacji:

  • drobnej elektroniki (baterie, ładowarki, kabelki, słuchawki, zegarki itp.),
  • wyrobów nikotynowych i akcesoriów do e-papierosów,
  • akcesoriów papierniczych (długopisy, ołówki, kredki itd.),
  • kosmetyków i produktów drogeryjnych (lakiery do paznokci, saszetki z kosmetykami, próbki i testery),
  • leków, suplementów, materiałów opatrunkowych,
  • artykułów spożywczych (słodycze, słone przekąski, przyprawy, napoje, gumy do żucia),
  • alkoholi,
  • materiałów reklamowych (ulotki, wizytówki, kary lojalnościowe i podarunkowe),
  • wielu innych produktów.
Dlaczego ekspozytory ladowe skutecznie aktywują sprzedaż?

Lada lub bar to miejsce, z którym ma kontakt właściwie każdy klient dokonujący zakupu. Niejednokrotnie spędza w jej okolicy nawet kilka minut, np. czekając w kolejce czy podczas kasowania wybranych przez niego produktów. Warto zauważyć, że moment tuż przed dokonaniem płatności za zakupy jest chwilą, w której wiele osób jest skłonnych podjąć kolejną decyzję nabywczą pod wpływem impulsu. Może być nim właśnie atrakcyjny wizualnie ekspozytor z ciekawymi produktami, który skutecznie przyciągnie wzrok kupującego i wywoła chęć posiadania/spróbowania danej rzeczy.

Skontaktuj się z nami