Dlaczego sami pobieramy wymiary produktów do ekspozycji?

Projektowanie stojaków reklamowych w oparciu o produkt ekspozycyjny jest standardem, który decyduje o jakości naszych wyrobów.

Dlaczego produkt ekspozycyjny uczestniczy w projektowaniu?

Podczas tworzenia stojaka reklamowego zapoznajemy się z cechami eksponatu, m.in: z jego wagą, kształtem i kolorystyką. Następnie, mierzymy wszystkie gabaryty. Po zebraniu niezbędnych danych przechodzimy do wykonania elektronicznego modelu 3D oraz fizycznego prototypu produktu. Na ich podstawie produkujemy regały i stojaki, które określamy mianem „uszytych na miarę”.

Konstruujemy dedykowane stojaki reklamowe, co oznacza że są one dopasowane do eksponatów:

  • gabarytowo;
  • funkcjonalnie (ułatwiają podawanie);
  • wizualnie.

Kilkakrotne pobranie przez nas wymiarów eksponatów przed i w trakcie budowy prototypu, pozwala nam całkowicie uniknąć wad konstrukcyjnych i funkcjonalnych w gotowych regałach ekspozycyjnych i stojakach reklamowych.

Wróć do Konsekwencje pobrania złych wymiarów
Przejdź do Produkujemy własne narzędzia

zadaj pytanie - wypełnij formularz

wypełnienie prostego formularza pozwoli nam lepiej przygotować się
do rozmowy z Tobą

Ten formularz jest bezpieczny. Posłuży wyłącznie do kontaktu z Tobą w związku z zapytaniem. zadaj pytanie